Shadow Word generated at Pyngees.com

Saturday, July 9, 2011

:: Saya Yang Kebosanan ::


Salam Semua...

herm...tak tau apa perkataan utk saya mulakan catatan hr nie...
cuma skrg nie apa yg saya rasa ialah B.O.S.A.N...
tak tau knp hr nie terasa betul2 bosan...
mngkn jgk dsbbkan weekend yg xde apa2 planing...
atau...sbb si buah hati..Q dh pn lelap depan tv...
herm...yg plng saya pasti sbb dh masuk 2 minggu
teman istimewa merangkap teman borak saya takde dcc...

ye la kan... mula2 rasa cam x kisah sgt...tp sehari ke sehari
bila org plng rapat ngan kita xde..kita rasa mcm rutin
harian kita x lengkap... mcm sunyi sangat...rasa sepi jer...
bukannya tak biasa dgn keadaan cam nie..ditinggal2 kn..
tapi this time saya rasa agak lama jgk la nk menanti...
bagi saya 3 minggu tu tempoh yg sgt lama..di tambah
dgn waktu encik hubby yg sgt pack...
x dpt nak b'bual cam biasa through phone @ sms...
masa sgt2 CEMBURU...
cuma mlm aje dpt dgr suara... kekadang sian Q sbb
dah pun t'tido tatkala babah dpt call...sedih kn!
apapun saya faham...dah mmg itu lah keadaannya...

lagi seminggu kami nk b'jumpa semula...
sabar & tabahlah hati...
setialah menanti...

doa dari sayang & anak moga abg sihat2...
m'jalani t.jwb di sana dgn penuh sabar...
tempuh la segalanya... harap x injured...
We Miss U so Much!
muah...muah...muah...

8 comments:

  1. gee

    kalo dok rumah saje mmg cepat boring..jalan2 ler gee..sian gee yek!!

    ReplyDelete
  2. cian dia..harap tabah menghadapi hari-hari tanpa en.abg di sisi selama 3 minggu...

    ReplyDelete
  3. kak lynn

    herm..nk jenjalan b'2 pn mls coz cam x complete jer.. anyway masa kt rumah leh gak la dimanfaatkan dgn buat projek 5S...he..he..

    ReplyDelete
  4. fiza

    mmg aku m'jadi insan yg sgt kuat..sgt tabah..yg plng pntg, sgt2 b'dikari..biasa la bila time dia xde la benda2 yg unexpected nie bole jadi.. Alhamdulillah..e.thing going smoothly & Q alhamdulillah tak bnyk kerenah..weekend nie cuma smpt jumpa 2 hari jer then dia ada class di s.alam on sunday & will be outing to Chenderoh, Perak for 1 weeks until 22nd... redha je la kn..yg pntng dia slmt...

    ReplyDelete
  5. Salam. Saya rasa saya kenal... Tapi tak ingat, ex-student ke, ex-samj ke, ex-......mcm2. Saya nak tahu lebih lanjut, who you are, asal mane (Melaka yek)

    ReplyDelete
  6. W.salam wbt

    sorry...saya pn x pasti whether we really know each other or not... kbtln sy follow blog syahidah... i'm from kuantan, ex-uitm jengka, penah keja di IKIP Kuantan, UiTM Shah Alam & now UiTM Melaka... x psti really kenal @ tak.. anyway kita ttp saudara seagama kn...:D..thanks anyway

    ReplyDelete
  7. hi, salam kenal dari saya. saya singgah terus polo sekali. nnt kalu sudi, polo saya sama eh.. hehehe

    jgn luper tau...


    *__*

    ReplyDelete
  8. NMO2..

    hi..slmt b'kenalan..thanks visit blog saya..insyaAllah akan wat kunjungan bls..:D

    ReplyDelete