Shadow Word generated at Pyngees.com

Friday, April 1, 2011

:: Ohooo...Bersawang Sudah ::

Salam Semua...

...lama sungguh saya tak b'siaran kn kengkawan...
lbh 1/2 bulan jugak la n3 ni x b'update...
bkn la lnsng x m'buka blog & bkn juga xde cerita yg
nk di hebah2... tp disebabkan kebizian & ditmbh
dgn kemalasan, makanya saya sekadar buka blog
& baca n3 jiran2 aje...

dannnn..disebabkan tu jgk la bnyk cerita-ceriti
yg x smpt nk dikongsi... bnyk gmbr yg x diupload..
teruk kn???...sibuk ngalahkan perdana menteri...
InsyaAllah...saya cuba paksakan diri nie utk upload
n3 yg t'tunggak & agak kebasian...
x kisah la ada org kisah @ tak samada blog nie update
ke tidak..tp saya tau...saya masih punya kengkawan...
jiran2 yg sudi singgah & jengah blog...ada gak yg
dh tnglkn komen spy saya cpt2 update blog...mekasih
ye...(t'haru i :D )..

sempena Jumaat, 27 Jamadilakhir nie... marilah kita
sama2 sedekahkan Al-Fatihah buat mereka yg tlh pergi...
(2,3 hari nie ramai saudara2, rakan2 & student UiTM
yg pergi m'hadap ilahi...Innalillahiwainailaihirojiun...)...


No comments:

Post a Comment