Shadow Word generated at Pyngees.com

Thursday, August 6, 2009

"HapPy bIrTHdAy 2 mE !!"


Aduss...dah lama benar x update blog pyngees nih!...almaklumlah, my PA
pun baru jerk abis pntg...so, skang la ada sket ruang waktu utk ku update
blog nie slowly...

ari tuh 16.05.2009 (ari penuh sejarah bg aku)...aku dpt surprise dr family &
master mindnye 4 sure la org ghumah kesayanganku... b'beza dr tahun sblm
nya aku x la excited sgt nk celebrate pape sbb lbh excited nk tunggu kelahiran
"Puteraku"...maklum la, masa tuh lg 2 mnggu jerk due nya... tp x sangka,
dlm keadaannya yg x m'izinkan tuh, sempat gak dia plan s.thing utk aku...dlm
diam2 dia dh plan ngan family aku utk dtg wat surprise kt aku..


masa tu cam besa aku lak tgh siap2 nk pegi "menyesah" kt Bachang...
tetiba..."SURPRISE!!!" ada org kt luar..dtg bawak kek utk aku...tp, yg paling aku
x sangka & t'kejut jgk la...aku dpt kek "CHELSEA"...
wife aku ckp, tu specially designed utk aku...
pergh..t'harunye...sanggup dia usaha utk aku..huwaaa...
"Thanks Syg"












No comments:

Post a Comment