Friday, March 4, 2011

::Fuhh..Lega::

ALHAMDULILLAH...



Syukur pada Allah s.w.t...
Segala perancangan dipermudahkan...
Walau tak 100% kesempurnaan t'capai...
Saya tetap memanjatkan rasa syukur padaNya...

hari nie course yg saya plan utk staf
dah pun t'laksana...tq pd speaker & smua peserta
yang menjayakan TAKLIMAT BUDAYA PERDANA UiTM...
mngkn nmpk mudah bg mereka yg di luar sana
utk melaksanakan course seumpama...tp bagi yg
fully involved saje yg tau betapa bnyk dugaan
& kekangan yg harus dihadapi...
apapun, kami usahakan demi sebuah tanggungjawab...
InsyaAllah... wait for other courses next...next..
hopefully segala perancangan lbh t'atur
& kami diberi peluang & ruang utk penambahbaikan...

thanks alot to my buddies...esp. baizura...ijad..
kashah...k.jah & those from other dprt. yg m'bantu..
siapa kata org bawahan x memainkan peranan???
PLEASEEE... don't simply judge them...
kesian mereka... mereka ini lah yg sntsa m'bantu
tp x nmpk di mata 'org besar'...
saya cukup2 obses tntg ini... saya x suka bila
org2 bwhn diperkotak-katikkan kemampuan mereka,
pengorbanan mereka & segala usaha mereka...
be rasional la dlm menilai kemampuan seseorang...
saya sendiri personally sgt x senang bila ada
yg kata staf kita x buat kerja, staf kita xde inisiatif..
staf kita x independent...& bla..bla..bla...
saya yg sntsa b'damping dgn mereka...mata saya yg
melihat kemajuan mereka...jadi WAJARKAH...bila ada
org lain yg senang2 melemparkan kata negatif ttng
kerja mereka...IT's UNFAIR!
"HANYA JAUHARI YG MENGENAL MANIKAM"

apapun semoga Allah swt sntsa m'berkati apa yg kami
usahakan...apa yg kami rencanakan...
pada rakan2 t'utamanya mereka yg bekerja di bwh seliaan
saya, teruskan la b'juang..."walau anda dianggap
tak Cemerlang didunia, biarla kita Cemerlang pd pandanganNya"...
"SENTIASA MENGENAL DIRI KITA"

5 comments:

  1. gee

    betul lah..kadang2 bos nih lgsg x appreciated keja kita..ntah bila akak nak naik 44..HARAM X TAU!!

    ReplyDelete
  2. k.lynn:

    tu la k.lynn bnyk sgt diskriminasi...ibarat kata member...mereka tu Durian...kita nie Mentimun..suka ht dia org jer...

    ReplyDelete
  3. wah bestnya dapat bos cam ni..
    kita x de pegawai.. kita orang bawah, kitalah orang tengah.. A-Z

    ReplyDelete
  4. kalau xde org bawahan tak bergerak la sesuatu organisasi tu kan?

    ReplyDelete
  5. farmys :
    faiz...i mmg x suka stress2 kn org bwh i..lg2 kengkawan...sbb i sndri x suka keja stress2 nih..menci!

    GB :
    mmg betul sesangat GB...ttp kekadang mereka yg di atas tu lgsng x nak tunduk tgk kita org bwh nie...nasib la kn...

    ReplyDelete