Shadow Word generated at Pyngees.com

Monday, January 17, 2011

::Pengumuman!..Pengumuman!::

PENGUMUMAN!...PENGUMUMAN!...

Dengan b'besar hatinya di sini, saya ingin memaklumkan bahawasanya saya
telahpun mewujudkan satu blog khas...khusus utk anak bujang saya...

ha..ha..tajuk n3 mmg x bleh blah... kpd sesiapa yg tetiba tekaknya terasa
cam leloya tu... maaf dipinta la ye... wlupun pengumuman ini tdk pntng
bagi anda..anda..& anda di luar sana... tp, ia sgt significant buat saya...
suka @ tidak... mahu @ x nak... buang masa @ tak... itu smua
kehendak saya sndri... mmg dh lama saya & hubby nk create blog
khas utk our son, cuma masa m'jadi kekangan...

kami wujudkan blog INI sekadar utk ruang catatan
memori2 indah...suka...duka sepanjang dia m'besar...
moga segala memori & kenangan sntsa melekat diingatan
& moga putera kami m'jadikannya sebagai panduan serta
sntsa m'hargai kedua ibu bapanya serta b'pegang pd ajaran
PenciptaNya...insyaAllah...

kpd yg b'minat, silalah jenguk ke "dunia baru"

No comments:

Post a Comment