Thursday, December 2, 2010

K@KI S@PE NiH???

saya bukan b'maksud nk m'cipta peraduan ke hape...tp saje just nk mengetest sejauh mana ketajaman mata2 kalian...

kalau diamat-amatilah...agak2 korang, sapekah yg memakai kasut nih???...herm...tgk pada saiz kasutnya...ukur pd saiz betisnya...lihat pd saiz stokinnya...agak2 sape eh???

cepat la teka.... cepat la.... x tau pun, agak2 aje la.... sian kt saya yg b'tanya...he...he.

dapat tak teka???... kaki saya?...ish, takla...kn ke tu sport shoes lelaki...what?? mr. pyngees nye kaki??...no...no..no... utk land lordnyer mmg mr. pyngess nyer kasut...tapi soalan saya... KAKI SAPE KAH ITU???...nk tau jwpnnya...

here we Goooooo...

.
.
.
.
.
.
.
treng..teng..teng...
.
.
.
.
.
ini la dia tuan punya kaki....CAK!

he..he...rupe2nye...Qhaleef Miqhael punye kaki da....hu..hu...

nie la dia antara hobbies anak bujang saya...bila dh terasa keboringan dgn toys yg ada, apa lagi tempat kasut la jadi idaman...pandai lak tu, pilih kasut babah jer nk try sbb dia tau agaknya mami pompuan...so, it's not suite for him to try my shoes...bagus (3x).... tp yg bengkak sikit hati nie bila dia mula buat x-plorasi dlm rumah smbl pakai kasut tu...aduhai anak....:D

2 comments:

  1. pyngees;

    tarik nafas..lepas...buat 2-3x..biasalah dah ada anak..macam tuh ler,,mcm2 benda dia wat !!

    ReplyDelete
  2. ha..ha...mmg slalu pn kena tarik nafas dalam2 bila anak wat perangai...tp tu smua mmg normal utk tahap pembesaran kanak2 kn... klu pasif kang susah lak...:)

    ReplyDelete