Shadow Word generated at Pyngees.com

Sunday, October 17, 2010

Kesian Babah....

waktu saya m'update blog nie..babah Qhaleef was not at home... he's away to Shah Alam since friday utk game futsal sempena Sukan Inovasi... makanya, as usual tnggal la kami b'dua... argh..sunyinye bila babah Qhaleef tiada...

tapi, tadi sedang saya menunggu utk solat Isya', hubby hantar msg maklumkan saya tntng p'khabaran yg sedikit m'dtgkn kerisauan pd saya... "tulang rusuknya mengalami sedikit keretakan".. for sure happened during game tadi... katanya jgn risau, he's ok... but... apapun hati nie ttp resah selagi x jumpa & tengok dpn mata...

Esok hubby kn balik & saya cuma mampu doakan kesihatannya... saya tau dia pastinya rasa sakit... hopefully abang kuat!

Can't wait to see you & Qhaleef sdg merindui babah....

No comments:

Post a Comment